1 Juli ;o

Hej alla kära läsare! Ja kan inte fatta att det är 1Juli!! Tiden går så jäkla snabbt! Kan inte fatta det! Jag kommer ihåg nyårsafton som idag.
Kommer ihåg att jag och Alex tog det lungt o var med våra familjer tillsammans och sen kollade vi på filmer hela natten och det var så mysigt!
Och just det, vi kollade på filmen Crossroads, så tog vi och gjorde en fin kartong. Satte in saker som vi drömmde om, och så ska vi gräva upp den när vi är 18 tror jag! Det kommer bli spännande!;)
Tyckte faktiskt att den filmen var bra.
Igår så kollade jag och E. på 'Djävulen bär Prada'. Filmen är rätt så gammal nu, men jag tycker den är jätte bra, och jag tänker aldrig bli så fixerad på mode så som dom tjejerna och Miranda! Hur sjukt ska det vara?
Klart det var jätte snygga kläder Andrea (Anne Hathaway) hade i filmen, men ja tänker inte dö för sådana kläder.
Vad tänkte ni efter att ni sett filmen?

Snart kommer E. till mig och vi ska laga mat tillsammans. Kommer bli spännande...och sedan kommer Alex och Rafal till mig också. Och vi ska kolla på en indisk film som heter 'Mohabbatein'...det betyder 'Kärleken lever evigt'.
Om ni inte redan har sett en indisk film så säger jag bara : GÖR DET! Dom är så vackra! Där kan man se hur riktig kärlek borde vara!! Jag ger er tips på fem filmer som jag har sett, och som jag mest tycker om :

1. Kabhi Khushi Kabhie Gham...
2. Kal Ho Naa Ho
3. Kabhi Alvida Naa Kehna
4. Fanaa
5. Veer-Zaar

Berättar senare... om den filmen som jag ska se idag, var bra! Men jag såg början av filmen hos J. och den verkade vara bra!

vi hörs senre...kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0