17 JULI 2008

Hej alla kära vänner. Jag hade ingen internet i nästan mer än en vecka! Jobbigt att ja inte kunde skriva. Men nu kommer jag uppdatera bloggen mer. Alex kommer inte skriva så länge eftersom hon har ingen tillgång till internett. Men hon kommer säkert berätta massor av vad som hände när hon är tillbaka.
Jag é fortfarande i Polen.. det är mycket som har hänt här. Jag älskar att vara här!
Jag och Alexander har blivit jätte bra vänner..nära, nära vänner. Men jag känner inte för några relationer just nu. Jag vill att det ska vara som nu.
Jag borde egentligen vara i Sverige nu. Men jag kommer tillbaka samma dag som Alex. Jag orkar inte sitta i Malmö och ha det tråkigt. Allt är så underbart i Polen ju. Och så kommer jag och Alex träffas nån dag! Kommer bli JÄTTE KUL!
Jag skriver mer senare. KRAM



/Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0