2 Juli*

Hej allihopa! Jag har inte hunnit skriva idag..men vi kollade på filmen Mohabbatein igår! Och den var sjukt bra! Jag lovar! Ni måste se den. Man vill bara gråta! Kärleken är så vacker!!
Men, men idag så vaknade jag kl halv 12. Såg E. liggande brevid mig med massa popcorn runt omkring sig!
När ja gick ner så gjorde Alex redan frukost. Vi åt goda varma mackor med ost och skinka och ketchup! Jätte gott!
Sen stack Alex eftersom hon skulle shoppa. Och det var bara jag och E. som stannade! Vi satt kvar länge hemma.

Typ klockan 3 gjorde vi oss i ordning och stack till Bo01!! Så härligt väder det var idag! Alltså det är sjukt! Vi badade och solade. Kom hem precis! Imorrn ska vi dit igen.
Men ja blir så ledsen när jag bara tänker att det ska börja bli kallare från fredag! neeeejjj...det får bara inte vara sant!
Okej jag måste gå och lägga mig snart. Ska bara dricka upp mitt goda te med honung! Ahhh
Ni får ha det så gott kära läsare!

Er Laura

ps. ska kolla på Project Runway nu! puss:)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Svar: Ja jag hoppas att det blir snyggt.!

2008-07-02 @ 22:52:00
URL: http://erebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0