Hej alla sötnosar!

Idag är det söndag! Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Eller jag var hos några Ryska vänner, och dit har deras son kommit. Kommer ihåg när han var 15 när jag såg honom sist. Och nu är han 21! Och han är både snygg och gullig...:)
Så jag har precis kommit hem eftersom jag var ute med han.
Vi åkte bil och lyssnade på hög musik, jätte kul! Och sen satt vi oss i ett mysigt café i stan och åt glass! Mysigt!
Imorn ska vi nog också ses..han är liksom perfekt? :)
Annars så har jag inte gjort något annat idag. Har bara planerat lite inför vår Italien resa!
Jag sätter säkert in några bilder efter resan. De är lite dåligt med bilder än så länge.
Men det kommer, det kan ni vara säkra på!
Er Laura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0