Hemlandet!

Hej alla sötnosar! Vi är i Polen nu. I min mammas hemland.. Jätte varmt här! Jag var med mina kompisar på stranden idag. Och ja stektes så, så jag kan typ knappt röra mig. Men det är jätte kul här borta! Har inte haft tid och skriva eftersom ja hälsade på familjen och tiden rinner så snabbt iväg, så det är inte klokt!

Men jag tänkte berätta att jag och Alex är halv polsk-italienska. Våra pappor är italienare. Det är en lång historia som vi kanske kan ta en annan gång. Men våra mammor har kännt varandra sen länge. Så jag och Alex är typ som syskon. Så Italien är ju också typ vårt hemland.
Jag bodde där när jag var typ 3år. Sen flyttade vi ner till Polen och sen till Sverige. Och här stannade vi!
Har lite krångligt liv. Men det går, jag är ju snart vuxen så jag har inte så mycket att klaga på. Men jag tycker det är synd om mina syskon som måste växa upp utan sin pappa. I alla fall nu.. Min pappa är nere i Italien. Jag vet inte riktigt vad han gör där. Men jag hoppas han kommer hem någon dag. Han har inte varit hemma i 3år.
Mina föräldrar har separerats, men allt går mot god väg och det ser ut somm att allt kommer bli som vanligt.:)

Jag och Alex ska ju resa till Italien nu. Men jag kommer inte möta min pappa där, eftersom vi kommer vara rätt så långt från han. Men han ska hit om ett par månader.
Tycker att min lillebror behöver en pappa..

Okej, jag ska inte tråka ner er med mina familje problem.
Ska gå och kolla på en film med mina kusiner nu. Jag tror vi ska gå på bio! Mysigt...
Idag kommer natten vara jätte varm! Vi får se om vi hittar på något kul.
Skriver mer imorgon! Puss, puss

ps.saknar dig min Alex!;*

Kommentarer
Postat av: Solli

åh vad skoj att du ska till Italien! uppdatera gärna din blogg me en massa bilder sen!

2008-07-06 @ 09:39:11
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0