Lauras torsdag...

Hej allihopa! Hur är det med er? Så kul att ni besöker våran blogg! Ni är så söta..
Imorgon åker jag iväg med familjen till vårt hemland på semester. Men vi stannar där bara en och en halv vecka i år! Lite tråkigt. Men när ja kommer hem så är det inte så länge kvar till min och Alex hemliga resa!:)
Jag ska försöka blogga nu under att jag är på semester..men annars kommer Alex blogga så länge, så denna bloggen kommer nog inte dö!
Idag har det varit jätte skönt väder i Malmö som ni redan vet! Jag var med E. på stranden vi badade och solade. Ja är lite röd nu. Men det börjar bli fin brun färg! ÄLSKAR SOLA!
Strax efter kl.16 var jag hemma..då slängde jag bara på mig några kläder och stack med min syrra till stan. Ja var ju tvungen och köpa lite saker till resan. Köpte massor av godis, och en gullig rosa tröja som kommer vara skön att ha på sig imorn. Det var nog allt.
Vi åt också kina mat vid Triangeln.. sedan stack vi hem!
Och nu sitter jag här i mitt 'bubbelgumsrosa' rum och skriver lite i bloggen. Måste snart packa.
Kram


(Sommaren i Turkiet ahh;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0