Om den hemliga resan!

Jag och Alex ska ju resa snart! Ni är nog nyfikna var det är vi ska åka. Det är vår första resa utomland tillsammans! Och vi skal till taram, taram......ITALIEN! Vi ska vara där i 2veckor! Och ja tror faktiskt det kommer bli vår bästa resa. Det har ju inte varit några andra förstås!
Jag har en bekant som bor i Rom, så han kommer visa oss mycket av Italien. Vi tänkte att vi skulle åka mycket med bil i olika ställen och kolla hur det ser ut. Och sen affärerna i Rom. Hoppas att resan blir bra!
Jag vill bara att vi ska flyga nu...men nej, det är ju typ 2veckor kvar, tror jag. Men jag måste köpa lite sommarkläder.
Tycker jag har så lite fina saker!
Har någon av er varit i Italien? Vad tycker ni är värt att se?

Jag älskar att dyka. Men man får ju inte dyka professionellt när man är 16. Man gör kursen när man är 18! Det ska jag göra. Men jag har redan testat på det.
Och det är sån härlig kännsla. Allt är så harmoniskt under ytan. Dykning är bra för att bara stressa av sig och glömma allt som händer här uppe! Men man får ju fridyka när man är 16. Och det tänkte vi kanske göra i Italien. Är det kanske någon som har dykt i Italien? I så fall var är det bästa stället att dyka?

Många frågor till er. Men om ni vet så snälla skriv!:) Ni kanske har några bra tips.
Oh, det är så vackert väder idag och ja kan inte åka till stranden och sola som igår! Jag fick faktiskt rätt så mycket färg! Och det är jag glad för.
Okej ja ska kolla i den lilla affären här på båten. Kanske dom har goda perfym. Eller lancome-maskara, den måste jag köpa! Tycker om den bruna färgen!

Er Laura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0