På båten..

Hej alla söta! Jag åker snart iväg...sitter i båten nu med hela familjen, och så träffade vi massor av bekanta här. Haha, så det är mysigt. Det kommer bli fortare att komma till Tyskland, men sen blir det ju hm...8tim med bil till hemlandet? eller 3. Kommer inte exakt ihåg! Men det känns som 8tim!!
Vad ska jag berätta, joo det sitter en kille som glor på mig hela tiden. Störigt! Har han inget liv, haha? (så taskig jag är) Men ni vet säkert hur störigt det är!
Jag är så glad eftersom min kusin åker med mig. Och han har ett mobilt bredband som kommer funka i vårt hemland. Så jag kan uppdatera mycket!
Kramar till er alla!
ps.kommer sakna dig Alex! Men vi kommmer ses snart!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0