Söndag i Polen!

Hej älsklingar, jag sitter uppe i min kusins rum nu och har det så tråkigt. Orkar inte resa mig eftersom jag har blivit förkyld och det är så störigt!! Måste jag alltid bli sjuk när det är sommarlov eller bara lov!
I alla fall så var vi på bio igår och såg 'Sex and the City' filmen! Tyckte faktiskt om filmen!
Vad tyckte ni om den, ni som redan har sett den?

Vet ni vad jag har märkt! Jag är jätte beroende av min mobil! Det är hemskt alltså..
Jag läste i en tidning sisst, det stod att om man aldrig stänger av mobilen till och med på natten, håller den hela tiden i handen, kollar hela tiden om man har fått sms och skickar minst 15 sms varje dag, då är man beroende!
Och hm, det är hemskt! Men exakt så är det med mig.
Har ni märkt något sånt hos er själva?? Eller är det jag som är så konstig!?

Okej, kan inte skriva för mycket nu. Ska sticka ner och äta något! Älskar er! Puss
(Skriv, om ni har några frågor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0