- Allsång och Sommar -

Hejsan Svejsan.

Vad hittar ni på då? Kollade på Allsång en stund, EMD var bra, och dom där
två som spelade dragspel hade ju en för kulig dialekt ^^

Menmen, skall nog sticka iväg till Laura snart, orkar inte sova hemma idag efter en sak..
Men får överraska henne, går förbi macken och köper massa godis, så kollar vi nån
film och så. (Hoppas hon inte läser det här innan jag kommer) :p
Sen ringer vi kanske efter nån mer.. får se.

13 dagar kvar tills jag åker iväg, kommer bli lovleey så Laura får uppdatera nåra dagar,
sen åker vi ju till ''Destination Unknown''
Ska bli spännande va? Tell me about it! ^^

Nej nu får jag lyfta på ''umpan''(som Dag-Otto brukar säga) (?) haha, hoppas nån förstår.. ^^
Imorn ska jag iväg och handla in lite inför resan.

Ska ni resa nånstans i sommar? :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh, vilken fin blogg du har!

2008-07-02 @ 10:19:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0